Login
Close
Inloggen

Beheerder Office 365 - Overijssel

Meer details
Match criteria
Regio
  • Overijssel
Gewenst aantal uren
  • 36 - 40 uur
Functiegroep
  • IT
Dienstverband
  • Detavast
  • ,
  • Detachering
Nieuw

Functie omschrijving

Heb je een ruime kennis van Microsoft365 en is geen uitdaging voor jou te groot op dit gebied? Dan ben jij misschien wel de beheerder die wij zoeken! Ben je geïnteresseerd? Lees dan verder en reageer op deze vacature!

Wij zijn onderverdeeld in drie teams: Beleid en Integratie, Beheer en Informatietechnologie & Services (IT&S). Daarnaast wordt de afdeling ondersteund door Regie en Bedrijfsbureau. Voor het team Informatie Technologie & Services zijn we op zoek naar een Office 365 Beheerder met de focus op de office applicaties.

Dit is jouw werkplek
Je gaat deel uitmaken van het team Informatie Technologie & Services (IT&S). Binnen dit team ga je aan de slag bij het team Front Office, voor het beheer van de Microsoft365-omgeving van de gemeente en haar klanten.

De meest voorkomende werkzaamheden zijn:

  • Functioneel beheer van de hybride Exchange omgeving
  • Ondersteuning bieden aan zowel gebruikers als functioneel applicatiebeheerders m.b.t. vragen en incidenten rondom de Microsoft365 toepassingen
  • Voor een optimale inzet kijk je samen met de collega's naar de mogelijkheden van Microsoft365 en koppelt dit aan de behoefte
  • Je lost vraagstukken op en analyseert deze voor structurele oplossingen en verbeteringen
  • Documenteren van processen, applicaties en instructies ten behoeve van gebruikers
  • Vergroten van de kennis van collega’s omtrent Microsoft Office 365 (o.a. helpdesk)
  • Je neemt deel aan projectteams.

Wat vragen we van je?

  • Een HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt kennis van en ervaring met:
  • Microsoft Exchange On-prem en Online
  • Microsoft Office 365 (Word, Excel, Outlook, Teams etc.)
  • Kennis van Active directory en Azure AD;
  • Kennis van Powershell is een pre;
  • Je bent proactief ingesteld, klantgericht, flexibel en communicatief vaardig.

Ben jij die gedreven professional die deze uitdagende werkzaamheden samen met ons in goede banen wil leiden? Dan heten we je van harte welkom als technische beheerder IT Infrastructuur.

Functie eisen

  • HBO werk- en denkniveau door middel van minimaal 2 jaar werkervaring op HBO niveau;
  • Kennis van Microsoft Exchange On-prem en Online en van Microsoft Office 365 (Word, Excel, Outlook, Teams etc.);
  • Kennis van Active directory en Azure AD;
  • Kennis van Powershell is een pré;
  • Werkervaring bij een gemeente is een pré.

Duur

Start 24-5-2021 t/m 21-11-2021 voor 36 uur per week. Met een optie op verlenging of in vaste dienst bij de opdrachtgever.

Ref.nr. 983

Locatie

Overijssel

Publicatiedatum

03.05.2021

Contactpersoon

Medewerkers
Resourcedesk
078-7620762
Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.
Copyright © 2021 Sempre Solucions   |  Privacy statement   |  Sitemap
Sempre Solucions gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.