Login
Close
Inloggen

Recruiter Externe Inhuur - Zuid-Holland

Meer details
Match criteria
Regio
  • Zuid-Holland
Gewenst aantal uren
  • 36 - 40 uur
Functiegroep
  • Overig
Dienstverband
  • Freelance
  • ,
  • Detachering
Nieuw

Functie omschrijving

De Inhuurdesk verzorgt het inhuren van een breed scala aan gespecialiseerd extern personeel en (interim) managementfuncties. Dit doet de Inhuurdesk via het Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) vanaf schaal 10 en hoger (tot en met schaal 9 maken wij gebruik van een uitzendmantel). In het DAS krijgen gevestigde grotere partijen, middelgrote en kleine ondernemingen (ook ZZP-ers) ruimte om hun diensten aan te bieden. Op deze wijze is een bredere marktwerking mogelijk en krijgen alle geïnteresseerde partijen gelijke kansen.

Objectiviteit, transparantie en non-discriminatie en integriteit zijn de waarden die wij als organisatie uitdragen.

De opdracht:
Als Recruiter Inhuurdesk voor het Dynamisch Aankoopsysteem, draag je bij aan de inhuur van extern personeel op voornamelijk HBO/WO niveau en ben je verantwoordelijk voor het gehele inhuurproces. Je bent het aanspreekpunt voor de inhurende manager rondom het thema externe inhuur vanaf schaal 10, en je begeleidt hem/haar in dit werving- en selectieproces.

Samen stel je een functieprofiel op met de bijbehorende selectiecriteria. Op een dienstverlenende en klantgerichte wijze stuur je op de uitvoering van een rechtmatig en doelmatig aanbestedingsproces.

Daarnaast lever je een positieve en actieve bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de ambassadeursrol en de processen rondom externe inhuur. Jij bent de expert op het gebied van inhuur van personeel en de (aanbestedings-) wet- en regelgeving die daarbij komt kijken.

Team:
De Inhuurdesk is gepositioneerd binnen het organisatieonderdeel HRM: in-, door- en uitstroom (IDU), Recruitment. Het team van de Inhuurdesk bestaat uit 2 coördinatoren en is onderverdeeld in clusters:

DAS: 5 Recruiters, 3 Backoffice medewerkers;
Uitzenden: 2 Recruiters, 2 Backoffice medewerkers;
Detacheren: 3 medewerkers, 1 Backoffice medewerker;
Contractbeheer: 3 medewerkers, 2 Backoffice medewerkers;
Banenafspraken: 2 Recruiters, 2 Backoffice medewerkers.
In het kader van Corona wordt grotendeels vanuit huis gewerkt. Normaliter zou je meerdere dagen per week binnen de (ter zijner tijd nog te verdelen) eenheden werken.

Doelstelling
Het begeleiden van het inhuurproces, het opstellen van functieprofielen conform de aanbestedingswet en het adviseren van de business m.b.t. inhuur van extern personeel.

Als Recruiter externe inhuur zet je gemiddeld tussen de 200 en 275 fte uit op jaarbasis.

Verantwoordelijkheden
Je stelt aanvragen en de selectiecriteria op conform de richtlijnen van de aanbestedingswet. Je pakt bij elke aanvraag de regiefunctie (‘single point-of-contact’ met de opdrachtgever en de opdrachtnemer).

Vakmatige taken

  • Je begeleidt en bewaakt het proces van inhuur van tijdelijke professionals, van de capaciteitsvraag tot aan de inleenopdracht.
  • Je stelt i.s.m. de aanvrager de aanvragen op.
  • Je onderhoudt een constante dialoog met je interne opdrachtgever.
  • Je beoordeelt de binnengekomen cv's op basis van de eerder bepaalde selectiecriteria.
  • Je informeert en adviseert de aanvrager over het uitzetten van aanvragen middels de aanbestedingswet en de beoordelingssystematiek conform het DAS.

Contacten

  • Collega's Inhuurdesk.
  • Inhurende managers.
  • Leveranciers en zzp-ers.

Inzet in de lijn of project
De inzet is op projectmatige basis.

Functie eisen

  • Minimaal aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als Recruiter op het gebied van externe inhuur, binnen grote (1000+) organisaties.
  • Minimaal 1 jaar werkervaring als Recruiter, binnen de (semi)overheid.

Wensen

  • Werkervaring met het opstellen van functieprofielen en offerteaanvragen, via de Aanbestedingswet/Dynamisch Aankoopsysteem (DAS).
  • Aantoonbare werkervaring met proactief stakeholdermanagement, en het begeleiden en adviseren van hiring managers of directie op locatie, bij voorkeur binnen grote (1000+) (semi)overheidsorganisaties.
  • Aantoonbare ruime werkervaring met het bijhouden van diverse intensieve en uitgebreide administratieve processen, omtrent externe inhuur.
  • Werkervaring met het onderhouden van relaties en contacten met leveranciers. Bij voorkeur vanuit een inkoopdiscipline en/of bij voorkeur binnen grote (1000+) (semi)overheidsorganisaties.
  • Je bent (en houdt) jezelf op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het vakgebied.

Competenties

  • ‚ÄčKlantgerichtheid: Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.
  • Flexibel gedrag: Staat open voor en speelt adequaat en doelgericht in op verander(en)de en snel wisselende omstandigheden.
  • Organisatiesensitiviteit: Speelt in op interne politiek en is alert op veranderingen binnen de organisatie. Onderkent de invloed en de gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op de andere organisatieonderdelen.
  • Overtuigingskracht: Toont gedrag dat er op is gericht om anderen te overtuigen van een bepaald standpunt en instemming te krijgen met bepaalde plannen of ideeën.
  • Stressbestendig: Blijft effectief presteren onder hoge werk- en tijdsdruk, bij tegenspel en druk door anderen en in onzekere omstandigheden.
  • Samenwerken: Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat.
  • Leervermogen: Is alert op nieuwe informatie. Maakt zich actief meester van nieuwe kennis en past deze effectief toe voor de eigen functie.

Duur

Start 16-11-2020 t/m 31-5-2021 voor 36 uur per week. Met een optie op verlenging.

Ref.nr. 648

Locatie

Zuid-Holland

Publicatiedatum

16.09.2020

Contactpersoon

Medewerkers
Resourcedesk
078-7620762
Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.
Copyright © 2020 Sempre Solucions   |  Privacy statement   |  Sitemap
Sempre Solucions gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.