Login
Close
Inloggen

Senior Coördinator Servicedesk - Gelderland

Meer details
Match criteria
Regio
  • Gelderland
Gewenst aantal uren
  • 24 - 32 uur
  • ,
  • 32 - 36 uur
  • ,
  • 36 - 40 uur
Functiegroep
  • IT
Dienstverband
  • Freelance
Nieuw

Functie omschrijving

Voor de ICT Servicedesk zijn wij op zoek naar een Senior Coördinator. Twee huidige senioren zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Zij leggen verantwoording af aan de manager Servicedesk en het DT. Op dit moment zijn er meerdere verbetervraagstukken waar wij invulling aan willen geven. Daarom zij wij tijdelijk op zoek naar een energieke en hands-on Senior Coördinator die onze senioren gaat helpen de verbeteringen (waar mogelijk aan) te vullen en te implementeren. De focus ligt op communiceren, bewaken en oplossen.

Wij zoeken iemand die direct kan starten in de rol van Senior Coördinator Servicedesk. Je duikt in Topdesk en krijgt meteen een goed overzicht van "what needs to be done", vervolgens organiseer je daadwerkelijke acties met het team. In de overige tijd ben je op zoek naar afwijkingen (goed en fout) en monitort de lopende projecten zowel binnen de Servicedesk als bij overige ICT-projecten. Wij vragen expliciet iemand die niet alleen coördinerend is op het gebied van meldingen en wijzigingen, maar juist ook de organisatorische kant kan oppakken. Denk hierbij aan bezetting, bewaking, verbeteringen initiëren en implementeren.

Functie eisen

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar ervaring met Topdesk (management-)rapportages en Excel- draaitabellen en -analyses.
  • Minimaal 3 jaar ervaring met het coördineren van een Skilled Servicedesk binnen een organisatie met 3000+ eindgebruikers.
  • Recente ervaring vanaf 2015 binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Kennis en ervaring met incidentmanagement op ICT-gebied.
  • Kennis en ervaring met Kennisbank en standaardoplossingen in Topdesk.
  • Ervaring met Selfserviceportal in Topdesk.
  • Ervaring met het verbeteren en standaardiseren van processen en uitwerken van werkbeschrijvingen .

Competenties

  • Je communicatieve en sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld, je communiceert makkelijk en correct zowel naar klanten en management als externe leveranciers.

  • Je hebt een "hands-on"mentalitieit.

  • Je bent in staat om projectmatig te werken.

  • Ten slotte ben je stressbestendig en analytisch.

Duur

Start 1-7-2021 t/m 31-12-2021 voor 24-36 uur per week. Met een optie op verlenging.

Ref.nr. 1030

Locatie

Gelderland

Publicatiedatum

10.06.2021

Contactpersoon

Medewerkers
Resourcedesk
078-7620762
Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.
Copyright © 2021 Sempre Solucions   |  Privacy statement   |  Sitemap
Sempre Solucions gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.