Login
Close
Inloggen

Technical Lead - Zuid-Holland

Meer details
Match criteria
Regio
  • Zuid-Holland
Gewenst aantal uren
  • 36 - 40 uur
Functiegroep
  • IT
Dienstverband
  • Detavast
  • ,
  • Werving & Selectie
Nieuw

Functie omschrijving

Als Technical Lead ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van de IT-infrastructuur. Ons netwerk omvat diverse verschillende internationale locaties. Alle onderhouds- en ondersteuningsactiviteiten worden uitbesteed aan onze Managed Service Provider. Je speelt een cruciale rol bij het coördineren van het werk, het beoordelen van (verbeter) voorstellen en het communiceren met alle betrokken partijen. Je werkt nauw samen met de Senior Technical Lead Networking op ons kantoor in het buitenland.

Je hebt diepgaande technische kennis en wilt voorop blijven lopen in je expertise. Je deelt je kennis met de collega's van onze Managed Service Provider en fungeert als informatiebron. Je maakt deel uit van het IT Infrastructure Support team en rapporteert aan de Infrastructure Support Manager.

Verantwoordelijkheden:

  • Controleer of de primaire infrastructuur wordt beheerd, onderhouden en ondersteund volgens de overeengekomen SLA door de Managed Service Provider;
  • Zorg voor naleving van wijzigingen door deel uit te maken van het verificatie- en goedkeuringsproces voor wijzigingen. Je beoordeelt en keurt wijzigingen met een grote impact in relevant domein goed;
  • Controleer, verifieer en analyseer rapporten van de Managed Service Provider;
  • Escalaties signaleren en advies geven aan de IT Operations Manager;
  • Beheer, onderhoud en ondersteun systemen en services buiten het bereik van Managed Service Provider;
  • Interface tussen Managed Service Provider, zakelijke en IT-collega's;
  • Beantwoord vragen en geef technisch inzicht en advies aan Managed Service Provider;
  • Deelnemen aan projecten en kennis en advies geven;
  • Samen met projectteams en leverancier (s) het proces van omslag naar productie faciliteren;
  • Start nieuwe serviceverbeteringen die de kwaliteit van IT-services verhogen en het bedrijf ten goede komen.

Als Technical Lead ben je de drijvende kracht binnen het team, ben je proactief en ben je het eerste aanspreekpunt voor projecten. Een professionele en flexibele houding naar de (interne) klant is belangrijk. Je werkt in een internationaal team (collega's op verschillende locaties), je kunt zowel in teamverband als zelfstandig werken. Je vindt het niet erg om een ​​grote verantwoordelijkheid te hebben met betrekking tot je eigen dagelijkse schema.

Functie eisen

  • Je hebt een MBO + / HBO-opleiding in ICT;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Werkervaring binnen een groot bedrijf (internationaal is een pluspunt);
  • Ervaring in het werken met een Managed Service Provider is een pluspunt;
  • Kennis over netwerken: routing en switching, wireless, firewalls en load balancers;
  • Kennis van HP / Aruba netwerken, Citrix load balancers en PaloAlto firewalls is een pre;
  • Gecertificeerd met CCNP;
  • Vloeiend in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.

Duur

Start z.s.m.

Ref.nr. 969

Locatie

Zuid-Holland

Publicatiedatum

21.04.2021

Contactpersoon

Medewerkers
Resourcedesk
078-7620762
Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.
Copyright © 2021 Sempre Solucions   |  Privacy statement   |  Sitemap
Sempre Solucions gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.